Blog

CROSS - Creating Other Study Spaces Nemzetközi Workshop

Juhász Gergő




A CROSS -
Creating Other Study Spaces nemzetközi workshopján jártunk, ahol Juhász Gergő
kollégánk a digitalizációról, a benne rejlő lehetőségekről és új kihívásokról,
a gamifikációról, valamint a digitális kompetenciafejlesztés nemzetközi
jógyakorlatairól beszélt, amelyek között kiemelendő példaként említésre került
a Digitális Jólét Program Hálózat is.





Bővebben

FSE Gameday

Megtekintés

Így tesz jobbá a játékokat a mesterséges intelligencia téged figyelve

Damsa Andrei
Megtekintés

Gamer székből az iskolapadba – mennyire állnak közel az online játékok és a pályaválasztás?

Fromann Richárd
Ma a 14 és 18 év közötti fiatalok 99,7%-a játszik valamilyen online játékkal, akár hetente több napon is. A továbbtanulás előtt álló fiatalok nem is sejtik, milyen tudás birtokában vannak.
Megtekintés

Ez itt a kérdés – Vajon a Squid Game egy véres játék vagy tanmese?

Fromann Richárd
A "Squid Game" c. fimsorozat és a játékok kapcsolatáról folyt szikrázó beszélgetés az M5-ön, amelyen jelen volt a JátékosLét Kutatóközpont vezetője, Fromann Richárd is.
Megtekintés