http://poly-universe.com

Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 1
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 380, legújabb: mitnemertesz

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2992
Korábbi szavazások


Facebook MySpace Twitter

1. JátékosLét Program a Kutatók Éjszakáján!
vasárnap 15 szeptember 2013 - 23:20:04 | Posztolta: Ricardos
A 2013. évi Kutatók Éjszakájának eseménysorozat keretében a “JátékosLét Program” egy olyan új típusú kezdeményezés, amelyben egymásra találhatnak a különböző online és offline játékosok, megismerhetik egymás sajátos játékkultúráját, és végre a hazai játékkutatókkal és szakemberekkel is közösen, együtt-gondolkodva beszélhetik át az őket érintő kutatások eredményeit, tapasztalatait.

Ezen az izgalmasnak ígérkező eseményen bemutatjuk, megismertetjük a sokszereplős online játékok (pl. MMORPG online szerepjátékok, MMORTS online stratégiai játékok) és offline játékok (főleg hagyományos szerepjátékok) aktuális helyzetét, beszélgetünk jövőjéről. A beszélgetéseket színesítik majd érdekes játékos vetélkedők. Az esemény egyszerre több valós és virtuális helyszínen zajlik melyeket interaktív módon összekapcsolunk!

Szeptember 27-én rendhagyó módon egy könyvtári eTeremben, egy közösségként lesznek jelen a különböző játékok képviselői, a játékfejlesztők, játékkutatók, oktatási szakemberek, és így kapcsolódik össze a virtuális és valós tér!

Egy gyönyörű környezetben, a Budai Várban található Országos Széchényi Könyvtárba és egyetemi helyszínekre nagy szeretettel várunk minden érdeklődőt és játékost, aki hiszi és vallja, hogy valóban “Játék az egész Világ”!

Bővebb információ megtalálható a https://www.facebook.com/jatekkutatas és a
http://www.kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=2598&menu_id=4 oldalakon.

Jelentkezni lehet a Facebookon, itt:

https://www.facebook.com/events/653115974698794/
A program célja:

A magyarországi online és offline játékosok közös platformba történő meghívása, a “JátékosLét” kutatás eredményeinek bemutatása, és megvitatása a játékosokkal, valamint a játékokkal, játékmechanizmusokkal, gamificationnal foglalkozó szakemberekkel bemutatói, velük történő diskurzus, vita.

A program időpontja:

2013. szeptember 27., péntek, 16.00 - 23.00 óra között

A program helyszíne:

  • Virtuálisan összekapcsolt és valós terek
    Országos Széchenyi Könyvtár, eTerem (Budavári Palota, F épület, 539/A terem)

    Virtuálisan bekapcsolt helyszínek
    Szent István Egyetem, Budapesti Corvinus Egyetem



A program résztvevői:

  • érdeklődő játékosok, játékos érdeklődők
    szakemberek és kutatók


Részletes program:

16.00 - 16.30 óra: Érkezés
16.30 - 16.40 óra: Köszöntő, a program céljának bemutatása,
16.40 - 16.50 óra: A helyszín és programok bemutatása
16.50 - 17.00 óra: eTerem és annak funkciójának bemutatása


1. blokk: JátékosLét, 17.00-18.00 óra között:

Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok:

  • Miért játszunk?
    Kik a játékosok?
    Játékos könyvek


Résztvevők:

  • Bayer Tibor (Tuan kiadó)
    Csepeli György (ELTE TÁTK)
    Csókay Ákos (Digital Identity Agency)
    Farkas Gábor Farkas (Országos Széchényi Könyvtár)
    Fromann Richárd (ELTE, PhD-hallgató, onlinejáték-kutató)
    Síklaki István (Budapesti Corvinus Egyetem)
    A közönség



2. blokk - Játékos Mindennapok, 18.00-19.00 óra között:

Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok:

  • A játék szerepe mindennapjainkban
    Online és offline játékfajták jellegzetességei
    Játékos közösségekről
    Könyvek a mindennapokhoz


Résztvevők:

  • Dienes Péter (FRPG játékos)
    Obreczán Tamás (LARP játékos és szervező)
    Sárközi Péter (FRPG játékos, LFG.hu)
    Tangl Edit (MMORPG játékos)
    Urszán Tamás (LARP, RPG játékos)
    A közönség



3.blokk - Játékos Kutatások, 19.00-20.00 óra között:

Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok:

Milyen kutatások vannak a játékokkal kapcsolatban?
Milyen eredményei és következtetései vannak a kutatásoknak?
Mire érdemes figyelni a kutatások során, mit érdemes kutatni?
Az Országos Széchényi Könyvtár milyen segítséget tud adni a kutatóknak?

Résztvevők:

  • Balku Anett (Játékkutató)
    Farkas Gábor Farkas (Országos Széchényi Könyvtár)
    Fromann Richárd (ELTE, PhD-hallgató, onlinejáték-kutató)
    Lippai Edit (OFI)
    Rab Árpád (ITTK)
    Síklaki István (Budapesti Corvinus Egyetem)
    A közönség



4. blokk - Játékos Oktatás, 20.00-21.00 óra között:

Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok

  • Az oktatás forradalma és az elektronikus játékok.
    Mit tanultak az oktatók a játékosoktól?
    Játékok múltja, jelene, jövője az oktatásban


Résztvevők:

  • Bokor Tamás (Budapesti Corvinus Egyetem)
    Koharek András (ARTudásmenedzsment)
    Pitlik László (Szent István Egyetem)
    Ropolyi László (ELTE TTK)
    Szani Ferenc (NKE eTanulás Módszertani Központ)
    Szemán Zoltán (ELTE PPK andragógia MA szakos hallgatója)
    A közönség



5. blokk - Játékos Élet (Gemifikáció), 21.00-22.00 óra között:

Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok a résztvevőktől:

  • Mi az a gemifikáció (gamification)?
    Hogyan hasznosul(hat)nak a játékok a mindennapokban?


Résztvevők:

  • Fekete Zsombor (LevelUp)
    Fromann Richárd (ELTE, PhD-hallgató, onlinejáték-kutató)
    Józsa Szabolcs (Nemesys Kft.)
    Odrovics Szonja (MMORPG kutató)
    Szatmári Elemér (Orihalkon Társaság)
    Vendler Balázs (Markcon Kft.)
    A közönség



6. blokk - Játékos Vetélkedés, 22-23-ig

Kis, 3-7 perces blokkokban a játékot felvezető gondolatok

Résztvevők:

  • Gamerek
    A Közönség


Folyamatosan személyes vagy online beszélgetés a játékkutatókkal, játékfejlesztőkkel az OSZK eTermében.


Jelentkezni a programra itt lehet:

https://www.facebook.com/events/653115974698794/


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.