![]() ![]() | |
|
1. JátékosLét Program a Kutatók Éjszakáján!
vasárnap 15 szeptember 2013 - 23:20:04 | Posztolta: Ricardos
A 2013. évi Kutatók Éjszakájának eseménysorozat keretében a “JátékosLét Program” egy olyan új típusú kezdeményezés, amelyben egymásra találhatnak a különböző online és offline játékosok, megismerhetik egymás sajátos játékkultúráját, és végre a hazai játékkutatókkal és szakemberekkel is közösen, együtt-gondolkodva beszélhetik át az őket érintő kutatások eredményeit, tapasztalatait.
Ezen az izgalmasnak ígérkező eseményen bemutatjuk, megismertetjük a sokszereplős online játékok (pl. MMORPG online szerepjátékok, MMORTS online stratégiai játékok) és offline játékok (főleg hagyományos szerepjátékok) aktuális helyzetét, beszélgetünk jövőjéről. A beszélgetéseket színesítik majd érdekes játékos vetélkedők. Az esemény egyszerre több valós és virtuális helyszínen zajlik melyeket interaktív módon összekapcsolunk! Szeptember 27-én rendhagyó módon egy könyvtári eTeremben, egy közösségként lesznek jelen a különböző játékok képviselői, a játékfejlesztők, játékkutatók, oktatási szakemberek, és így kapcsolódik össze a virtuális és valós tér! Egy gyönyörű környezetben, a Budai Várban található Országos Széchényi Könyvtárba és egyetemi helyszínekre nagy szeretettel várunk minden érdeklődőt és játékost, aki hiszi és vallja, hogy valóban “Játék az egész Világ”! Bővebb információ megtalálható a https://www.facebook.com/jatekkutatas és a http://www.kutatokejszakaja.hu/2013/esemenynaptar/esemeny.php?id=2598&menu_id=4 oldalakon. Jelentkezni lehet a Facebookon, itt: https://www.facebook.com/events/653115974698794/ A program célja:
A magyarországi online és offline játékosok közös platformba történő meghívása, a “JátékosLét” kutatás eredményeinek bemutatása, és megvitatása a játékosokkal, valamint a játékokkal, játékmechanizmusokkal, gamificationnal foglalkozó szakemberekkel bemutatói, velük történő diskurzus, vita. A program időpontja: 2013. szeptember 27., péntek, 16.00 - 23.00 óra között A program helyszíne:
A program résztvevői:
Részletes program: 16.00 - 16.30 óra: Érkezés 16.30 - 16.40 óra: Köszöntő, a program céljának bemutatása, 16.40 - 16.50 óra: A helyszín és programok bemutatása 16.50 - 17.00 óra: eTerem és annak funkciójának bemutatása 1. blokk: JátékosLét, 17.00-18.00 óra között: Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok:
Résztvevők:
2. blokk - Játékos Mindennapok, 18.00-19.00 óra között: Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok:
Résztvevők:
3.blokk - Játékos Kutatások, 19.00-20.00 óra között: Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok: Milyen kutatások vannak a játékokkal kapcsolatban? Milyen eredményei és következtetései vannak a kutatásoknak? Mire érdemes figyelni a kutatások során, mit érdemes kutatni? Az Országos Széchényi Könyvtár milyen segítséget tud adni a kutatóknak? Résztvevők:
4. blokk - Játékos Oktatás, 20.00-21.00 óra között: Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok
Résztvevők:
5. blokk - Játékos Élet (Gemifikáció), 21.00-22.00 óra között: Kis, 3-7 perces blokkokban beszélgetést felvezető gondolatok a résztvevőktől:
Résztvevők:
6. blokk - Játékos Vetélkedés, 22-23-ig Kis, 3-7 perces blokkokban a játékot felvezető gondolatok Résztvevők:
Folyamatosan személyes vagy online beszélgetés a játékkutatókkal, játékfejlesztőkkel az OSZK eTermében. Jelentkezni a programra itt lehet: https://www.facebook.com/events/653115974698794/ |
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.
|