Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 360, legújabb: feimao666

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2734
Korábbi szavazások


Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Parlamentben!
péntek 04 július 2014 - 16:33:10 | Posztolta: Ricardos

“Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a munkavállaló pozitív érzelmekkel megy be dolgozni és élvezi a munkáját; ahol a diák nem lóg el az iskolából és szeret tanulni, ahol az egészséges életmód napjaink szerves része; ahol a környezet- és energiatudatos gondolkodás alapvető és élvezetes tevékenység; és ahol a digitális eszközök és az IKT használata egyszerű és természetes.” Ezzel a gondolatmenettel kezdte bemutatkozó előadását az Országház felsőházában Damsa Andrei, a JátékosLét Kutatóközpont vezető kutatója.
2014 június 26-án, az Infotér Egyesület szervezésében, az idei év Információs Társadalom Parlamentjén kapott felszólalási lehetőséget a JátékosLét Kutatóközpont. A rendezvény remek alkalom volt arra, hogy az állami és piaci vezetők és döntéshozók illusztris körében reprezentáljuk a gamification, a játékos társadalom és a játékosság fontosságát a hétköznapi életben. A konferencián több nagy nemzetközi cég is tartott prezentációt, melyben felvázolták a infokommunikációs eszközökhöz, illetve az ezekhez köthető innovációkhoz tartozó új generációs megoldásokat. Többek között felszólalt a Microsoft, a T-systems, az SAP és a Vodafone is, bemutatva az említett újításokat.


Damsa Andrei, JátékosLét Kutatóközpont vezető kutatója


A JátékosLét Kutatóközpont kiemelten fontosnak tartotta azt, hogy szélesítse a rendezvényen megjelent személyek látókörét a gamifikációval kapcsolatban. Nagyvonalakban szó esett a Kutatóközpont alapcéljairól, és arról, hogy milyen szerteágazó és sokszínű területen lehet a játékosítást alkalmazni. Az előadás során említésre került az is, hogy folyamatban van egy olyan gamifikációs tudásbázis és módszertani struktúra, mely a tudományos-szakmai minőségre alapozva, komplexen közelíti meg a játékosítás fogalomkörét, illetve felhasználási metodológiáját.

Bemutattuk az “ArtPlat” okostelefon és web alapú alkalmazást. Az aplikáció egy olyan játékosított, oktatás- és képzéstámogató eszköz, mely segít a felhasználóknak, elsősorban a diákoknak és a képzésben résztvevő személyeknek, hogy ezáltal nyomon tudják követni saját fejlődésüket, hozzáférhessenek az elsajátított tudásanyaghoz, valamint mindezt felhasználhassák az élet különböző területein.

Zárszóként a Kutatóközpont arra hívta fel a közönség figyelmét, hogy az előadás elején felvázolt pozitív világkép elérhető, a játékosítás és a digitális világ által nyújtott lehetőségek integrálásával.



A parlamenti beszéd videóját itt tekintheti meg:





Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.