Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 1
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 360, legújabb: feimao666

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2734
Korábbi szavazások


Facebook MySpace Twitter

Szeptembertől játék a tanulás!
szerda 11 június 2014 - 20:29:43 | Posztolta: Ricardos

Az elmúlt időszakban számos olyan példa tárult elénk, amely az oktatásban történő játékosítást, avagy a tanterembe bevitt játékos megközelítést írja le (például a Classcraft módszertana). Részben úgy érezhettük, hogy az ilyen jellegű, nyugatról jövő példák a Magyarországi szemléletbe nehezen illeszthetőek be, viszont ez a gondolatmenet megdőlni látszik. A JátékosLét Kutatóközpont az első gamifikációs fejlesztésével erre tesz kísérletet.

A Kutatóközpont egy játékosított osztályozási és visszajelzési rendszert kíván bevezetni a különböző felsőoktatási intézményekbe. Segítségével az oktatók egy egyszerű és könnyen használható motivációs modult építhetnek be kurzusaikba, a hallgatók pedig átláthatóan és élvezetesen követhetik ez által a tanulmányaik során elért eredményeiket.

Az okostelefon és web alapú alkalmazás a szerepjátékokban tapasztalható avatar készítés és fejlesztés, a pontszerzés és a szintlépés elemeire építve teszi játékossá a tanítást. Mindezt anélkül teszi, hogy az oktatónak bármilyen átstrukturálást kellene végeznie az adott tantárgy keretein belül, így megkímélve őt a sokszor akadályt jelentő plusz munkától. A rendszerbe egy tudásmegosztó tárhely is megjelenik, amely segítségével a diákok kényelmesen hozzáférnek az elsajátítandó tudásanyaghoz.

Az alkalmazást bármelyik oktató használhatja, aki érdeklődik a játékos oktatás, a motivációs eszközök, illetve az innovatív alkalmazások iránt, valamint keresi a megfelelő, korszerű motivációs eszközöket a diákjai számára. A szeptemberben induló szakaszhoz csatlakoznak oktatók a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemről, az Edutus Főiskoláról és a Pécsi Tudományegyetemről.

Bővebb információ fejlesztésről a damsa.andrei@jatekoslet.hu címen keresztül kérhető.


Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.