Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 1
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 329, legújabb: teshopabu362

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2346
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

JátékosLét a Szimbiózis Fesztiválon!
kedd 27 május 2014 - 00:06:32 | Posztolta: Ricardos


"JátékosLét a Mindennapokban" címmel vett részt a JátékosLét Kutatóközpont az idei Szimbiózis Napok Antropológiai Fesztiválon, 2014 május 17-én, a Fogasházban, a nemrég felújított LÄRM teremben. A cél a gamification, a játékosítás, a sokszereplős online és offline játékok bemutatása volt, játékkutatók, játékszervezők és játékosok segítségével.

Facebook MySpace Twitter

Játékos kutatáshoz segítség kérése!
hétfő 19 május 2014 - 23:26:57 | Posztolta: Ricardos
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Információs Társadalom- és Trendkutató Központja a digitális kultúra témakörében végez kutatást, kiemelten a virtuális (játék)világok területén. A kérdőív kérdései két témára koncentrálnak: a játékkal kapcsolatos motivációkra, illetve a játék során elsajátított képességekre. Azt kérjük, hogy olyanok töltsék ki a kérdőívet, akik online, többszereplős virtuális világokkal játszanak (MMO, MMORPG, például a World of Warcraft vagy az Everquest).

Facebook MySpace Twitter

Boldog Húsvéti Ünnepeket kíván a JátékosLét csapata!
péntek 18 április 2014 - 13:32:25 | Posztolta: Ricardos

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Robotkutatásban!
vasárnap 13 április 2014 - 00:57:25 | Posztolta: Ricardos

A Rendészettudomány Kar Szt. György termében rendezték meg az első rendvédelmi robotkutatási tudományos kerekasztalt. A rendezvény annak a kutatásnak az első publikus eseménye volt, amelyet januárban indított a Kar.

Facebook MySpace Twitter

Beszámoló a JátékosLét Kutatóközpont nyitó rendezvényéről
szerda 09 április 2014 - 00:25:47 | Posztolta: Ricardos

A JátékosLét Kutatóközpont megnyitására 2014. április 5-én került sor - a kutatókat, fejlesztőket és játékosokat tömörítő szervezet szemléletéhez méltóan – játékokkal, interaktív eseményekkel színesített rendezvény keretében.


Facebook MySpace Twitter

Hivatalosan is megnyílik a JátékosLét Kutatóközpont!
kedd 01 április 2014 - 08:22:25 | Posztolta: Ricardos


Néhány éve került a köztudatba a gamification fogalma. Az angol kifejezés – bár van magyar megfelelője, a játékosítás – magyarul inkább csak körbeírható: a munkafolyamatokat, az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, a marketingkampányokat vagy éppen a vállalati honlap működését a játékok építőelemeire (szabályok, fejlődés, sikerélmény, jutalom) támaszkodva tervezik és működtetik.

Azt, hogy a gamificationben mekkora lehetőség van, jól jelzi, hogy a kizárólag vállalati rendszereket fejlesztő SAP is jó ideje foglalkozik a témával, de számtalan olyan cég van, ahol az üzleti folyamatok egy részében alkalmazzák, belső képzéseknél éppúgy, mint az ügyféligények és az elégedettség mérésére.

Facebook MySpace Twitter

2013. évi JátékosLét Kérdőív - LEZÁRVA!
vasárnap 12 január 2014 - 23:55:46 | Posztolta: Ricardos


Kedves Játékosok!

Ezúton jelezzük, hogy a JátékosLét Kutatás 2013. évi kérdőívét lezártuk, a beérkezett válaszok feldolgozása megkezdődött. A feldolgozást követően az eredmények megtekinthetőek a www.jatekoslet.hu portálon, ill. a www.facebook.com/jatekkutatas Facebook-oldalon.

A 2014. évi JátékosLét Kérdőív várható megjelenése: 2014. júniusa.

JátékosLét Csapat

Facebook MySpace Twitter

Boldog, Játékos Karácsonyt! :-)
hétfő 23 december 2013 - 23:46:43 | Posztolta: Ricardos

A JátékosLét Csapat nagyon Boldog Karácsonyt és örömteli, Játékos Pillanatokban gazdag Ünnepeket kíván!



Facebook MySpace Twitter

A téma felülről – avagy gamification a Corvinuson
vasárnap 08 december 2013 - 22:37:02 | Posztolta: Ricardos

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet és KeX Egyetem szervezésében december 5-én, kiváló hangulatú és szakmailag roppant izgalmas Gamification esten vehettek részt az érdeklődő Corvinus hallgatók. Az alábbiakban Vendler Balázs beszámolóját olvashatjuk.

Facebook MySpace Twitter

1. JátékosLét Program előadásai - videós összeállítás
szombat 30 november 2013 - 17:05:29 | Posztolta: Ricardos


Örömmel jelentjük, hogy immár elérhetők a 2013. szeptember 27-én, a "Kutatók Éjszakája" keretein belül megrendezett 1. JátékosLét Programon elhangzott előadások videói. Ezen a napon végre "egy közös térben" voltak az online és offline játékosok, játékfejlesztők, játékkutatók, egyetemi tanárok és könyvkiadók! Ezekből láthatunk egy kis videós összeállítást.




Oldal:  1 2 3 4 [5] 6
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.