Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 2
Tagok: 355, legújabb: kingofduo

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2684
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Parlamentben!
péntek 04 július 2014 - 16:33:10 | Posztolta: Ricardos

“Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a munkavállaló pozitív érzelmekkel megy be dolgozni és élvezi a munkáját; ahol a diák nem lóg el az iskolából és szeret tanulni, ahol az egészséges életmód napjaink szerves része; ahol a környezet- és energiatudatos gondolkodás alapvető és élvezetes tevékenység; és ahol a digitális eszközök és az IKT használata egyszerű és természetes.” Ezzel a gondolatmenettel kezdte bemutatkozó előadását az Országház felsőházában Damsa Andrei, a JátékosLét Kutatóközpont vezető kutatója.

Facebook MySpace Twitter

Szeptembertől játék a tanulás!
szerda 11 június 2014 - 20:29:43 | Posztolta: Ricardos

Az elmúlt időszakban számos olyan példa tárult elénk, amely az oktatásban történő játékosítást, avagy a tanterembe bevitt játékos megközelítést írja le (például a Classcraft módszertana). Részben úgy érezhettük, hogy az ilyen jellegű, nyugatról jövő példák a Magyarországi szemléletbe nehezen illeszthetőek be, viszont ez a gondolatmenet megdőlni látszik. A JátékosLét Kutatóközpont az első gamifikációs fejlesztésével erre tesz kísérletet.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét - avagy az út a társadalom játékosodása felé
kedd 03 június 2014 - 11:13:55 | Posztolta: Ricardos


Fromann Richárd, a Játékoslét program vezetője előadásának újra az ELTE TTK adott helyett. Egyetemi diákok, szakmabeliek és kollégái hallgathattak egy részletes társadalmi és pszichológiai elemzést a játékfogyasztás szokásairól, típusairól és generációiról a szerepjátékoktól kezdve a second life-on keresztül, egészen a közösségi oldalak szokásaiig.

Facebook MySpace Twitter

eSport - Esportmilla
kedd 03 június 2014 - 10:24:38 | Posztolta: Ricardos


"Tudatos játékosok vagyunk, akik a sportolókhoz hasonlóan naponta gyakorolnak, készülnek és versenyeznek. Magyarországon is elérkezett az idő, hogy közösen megváltoztassuk az esportról és az esportolókról kialakított helytelen szemléletmódot." - fogalmazza meg az Esportmilla fő célkitűzését, küldetését. De mi is az az esport? Játék, sport, vagy mindkettő?


Facebook MySpace Twitter

JátékosLét a Szimbiózis Fesztiválon!
kedd 27 május 2014 - 00:06:32 | Posztolta: Ricardos


"JátékosLét a Mindennapokban" címmel vett részt a JátékosLét Kutatóközpont az idei Szimbiózis Napok Antropológiai Fesztiválon, 2014 május 17-én, a Fogasházban, a nemrég felújított LÄRM teremben. A cél a gamification, a játékosítás, a sokszereplős online és offline játékok bemutatása volt, játékkutatók, játékszervezők és játékosok segítségével.

Facebook MySpace Twitter

Játékos kutatáshoz segítség kérése!
hétfő 19 május 2014 - 23:26:57 | Posztolta: Ricardos
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Információs Társadalom- és Trendkutató Központja a digitális kultúra témakörében végez kutatást, kiemelten a virtuális (játék)világok területén. A kérdőív kérdései két témára koncentrálnak: a játékkal kapcsolatos motivációkra, illetve a játék során elsajátított képességekre. Azt kérjük, hogy olyanok töltsék ki a kérdőívet, akik online, többszereplős virtuális világokkal játszanak (MMO, MMORPG, például a World of Warcraft vagy az Everquest).

Facebook MySpace Twitter

Boldog Húsvéti Ünnepeket kíván a JátékosLét csapata!
péntek 18 április 2014 - 13:32:25 | Posztolta: Ricardos

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Robotkutatásban!
vasárnap 13 április 2014 - 00:57:25 | Posztolta: Ricardos

A Rendészettudomány Kar Szt. György termében rendezték meg az első rendvédelmi robotkutatási tudományos kerekasztalt. A rendezvény annak a kutatásnak az első publikus eseménye volt, amelyet januárban indított a Kar.

Facebook MySpace Twitter

Beszámoló a JátékosLét Kutatóközpont nyitó rendezvényéről
szerda 09 április 2014 - 00:25:47 | Posztolta: Ricardos

A JátékosLét Kutatóközpont megnyitására 2014. április 5-én került sor - a kutatókat, fejlesztőket és játékosokat tömörítő szervezet szemléletéhez méltóan – játékokkal, interaktív eseményekkel színesített rendezvény keretében.


Facebook MySpace Twitter

Hivatalosan is megnyílik a JátékosLét Kutatóközpont!
kedd 01 április 2014 - 08:22:25 | Posztolta: Ricardos


Néhány éve került a köztudatba a gamification fogalma. Az angol kifejezés – bár van magyar megfelelője, a játékosítás – magyarul inkább csak körbeírható: a munkafolyamatokat, az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, a marketingkampányokat vagy éppen a vállalati honlap működését a játékok építőelemeire (szabályok, fejlődés, sikerélmény, jutalom) támaszkodva tervezik és működtetik.

Azt, hogy a gamificationben mekkora lehetőség van, jól jelzi, hogy a kizárólag vállalati rendszereket fejlesztő SAP is jó ideje foglalkozik a témával, de számtalan olyan cég van, ahol az üzleti folyamatok egy részében alkalmazzák, belső képzéseknél éppúgy, mint az ügyféligények és az elégedettség mérésére.

Oldal:  1 2 3 4 [5] 6 7
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.