Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 2
Tagok: 320, legújabb: kriszhacker

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2289
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

"Híd a generációk közt" Program előzetes kutatásához segítség kérése
hétfő 25 augusztus 2014 - 12:09:38 | Posztolta: Ricardos


Egy generációs kutatásban történő részvétellel kerestek meg minket, hogy segítséget kérjenek egy rövid, online kérdőív kitöltéséhez. A részleteket megtalálhatod az alábbi kísérő szövegben.

Facebook MySpace Twitter

Virtuális hangolódás az első hazai VR Day-re
csütörtök 21 augusztus 2014 - 11:31:16 | Posztolta: Banyai Fanni

Vasárnap megrendezésre kerül az első hazai virtuális valóság konferencia és kiállítás - a VR Day - ahol szakmabeliek osztják majd meg velünk virtuális világgal kapcsolatos tapasztalataikat és gondolataikat. Az esemény alatt lehetőségünk nyílik arra is, hogy kipróbálhassuk, milyen élményt is nyújt az Oculus Rift.

Facebook MySpace Twitter

Jövőpszichológia 0. rész - Bevezetés a virtuális életünkbe
szerda 06 augusztus 2014 - 09:45:51 | Posztolta: Banyai Fanni



Sokak számára ismerős lehet Jane McGonigal neve. A hölgy számos TED-es előadáson mesélt utópisztikus világképéről, mely szerint az online játékok és ezen belül mi, játékosok hogyan tudjuk megváltoztatni a világot. Pontosabban: jobbá tenni. És ezzel a realitás hőseivé válni.
Ebben a cikkben szeretném a figyelmet felhívni üzenetének jelentőségére, továbbá párhuzamba állítani a JátékosLét Kutatóközpont zászlajára kitűzött célokkal.

Facebook MySpace Twitter

A legtöbb játék elbukna a Bechdel-teszten?
csütörtök 17 július 2014 - 08:58:47 | Posztolta: Banyai Fanni



Manapság egyre nagyobb az igény arra, hogy a filmnézésre vagy játszásra fordított idő tartalmasan teljen, és valami új, inspiráló vagy elgondolkodtató élményt adjon. Szükségünk van olyan szuperhősökre, akik bőrébe bújva átéljük az univerzum megmentésével, több ezer rabszolga felszabadításával vagy egy diktátor zsarnokságának véget vetésével járó katartikus élményt.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Parlamentben!
péntek 04 július 2014 - 16:33:10 | Posztolta: Ricardos

“Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a munkavállaló pozitív érzelmekkel megy be dolgozni és élvezi a munkáját; ahol a diák nem lóg el az iskolából és szeret tanulni, ahol az egészséges életmód napjaink szerves része; ahol a környezet- és energiatudatos gondolkodás alapvető és élvezetes tevékenység; és ahol a digitális eszközök és az IKT használata egyszerű és természetes.” Ezzel a gondolatmenettel kezdte bemutatkozó előadását az Országház felsőházában Damsa Andrei, a JátékosLét Kutatóközpont vezető kutatója.

Facebook MySpace Twitter

Szeptembertől játék a tanulás!
szerda 11 június 2014 - 20:29:43 | Posztolta: Ricardos

Az elmúlt időszakban számos olyan példa tárult elénk, amely az oktatásban történő játékosítást, avagy a tanterembe bevitt játékos megközelítést írja le (például a Classcraft módszertana). Részben úgy érezhettük, hogy az ilyen jellegű, nyugatról jövő példák a Magyarországi szemléletbe nehezen illeszthetőek be, viszont ez a gondolatmenet megdőlni látszik. A JátékosLét Kutatóközpont az első gamifikációs fejlesztésével erre tesz kísérletet.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét - avagy az út a társadalom játékosodása felé
kedd 03 június 2014 - 11:13:55 | Posztolta: Ricardos


Fromann Richárd, a Játékoslét program vezetője előadásának újra az ELTE TTK adott helyett. Egyetemi diákok, szakmabeliek és kollégái hallgathattak egy részletes társadalmi és pszichológiai elemzést a játékfogyasztás szokásairól, típusairól és generációiról a szerepjátékoktól kezdve a second life-on keresztül, egészen a közösségi oldalak szokásaiig.

Facebook MySpace Twitter

eSport - Esportmilla
kedd 03 június 2014 - 10:24:38 | Posztolta: Ricardos


"Tudatos játékosok vagyunk, akik a sportolókhoz hasonlóan naponta gyakorolnak, készülnek és versenyeznek. Magyarországon is elérkezett az idő, hogy közösen megváltoztassuk az esportról és az esportolókról kialakított helytelen szemléletmódot." - fogalmazza meg az Esportmilla fő célkitűzését, küldetését. De mi is az az esport? Játék, sport, vagy mindkettő?


Facebook MySpace Twitter

JátékosLét a Szimbiózis Fesztiválon!
kedd 27 május 2014 - 00:06:32 | Posztolta: Ricardos


"JátékosLét a Mindennapokban" címmel vett részt a JátékosLét Kutatóközpont az idei Szimbiózis Napok Antropológiai Fesztiválon, 2014 május 17-én, a Fogasházban, a nemrég felújított LÄRM teremben. A cél a gamification, a játékosítás, a sokszereplős online és offline játékok bemutatása volt, játékkutatók, játékszervezők és játékosok segítségével.

Facebook MySpace Twitter

Játékos kutatáshoz segítség kérése!
hétfő 19 május 2014 - 23:26:57 | Posztolta: Ricardos
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Információs Társadalom- és Trendkutató Központja a digitális kultúra témakörében végez kutatást, kiemelten a virtuális (játék)világok területén. A kérdőív kérdései két témára koncentrálnak: a játékkal kapcsolatos motivációkra, illetve a játék során elsajátított képességekre. Azt kérjük, hogy olyanok töltsék ki a kérdőívet, akik online, többszereplős virtuális világokkal játszanak (MMO, MMORPG, például a World of Warcraft vagy az Everquest).

Oldal:  1 2 3 [4] 5 6
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.