Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 336, legújabb: 蒋雨婕fo0d4

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2419
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

“F-modell” alapjai - új játékos-tipológia a JátékosLét kutatás eredményei alapján
kedd 21 október 2014 - 09:26:23 | Posztolta: Ricardos

Érezted már azt, mikor valaki túlságosan be akart “szorítani” egy kategóriába? Fel tudod idézni, milyen érzés ez? Nos, ezt az online játékosok szinte nap mint nap átélhetik. A “játékosok agresszívak”, “a játékosok függőek”, “a játékosok antiszociálisak”. Valószínűleg már Te is találkoztál ilyen kemény kijelentésekkel. Persze - ritkább esetekben - előfordulhat olyan is, amikor éppen az ún. “játékosokat” pozitív színben tüntetik fel, mely szerint a “játékosok probléma-megoldók”, a “játékosok reflexei nagyon jók”. Bár ez utóbbi verzió igen ritka, de akárhogy is nézzük, ezek mind általánosítások - elsősorban a médiában terjengő hamis sztereotípiák miatt. A nagy kérdés, hogy létezik-e egyáltalán olyan kategória, hogy a “JÁTÉKOSOK”? Lehet-e egy szó alá sorolni mindenkit, aki játszik valamivel - legyen az“online” vagy “offline” játék?

Facebook MySpace Twitter

Jövőpszichológia 1. rész - Virtuális Én
kedd 02 szeptember 2014 - 17:40:46 | Posztolta: Banyai Fanni

Vajon tényleg másképpen viselkedünk a valóságban és egy virtuális közegben? Miért történhet meg, hogy máshogy érezzük magunkat és máshogy viselkedünk? Ezekre a kérdésekre keresi a választ jövőpszichológiával és virtuális valósággal foglalkozó cikksorozatunk következő része.

Facebook MySpace Twitter

A Nagy Játékkutatás 2014 - 1. rész
szombat 30 augusztus 2014 - 19:37:26 | Posztolta: Banyai Fanni

Ha le akarsz számolni a játékosokkal szembeni negatív sztereotípiákkal, minél többet megtudni magadról és szeretnél részt venni a nyereményjátékban is, töltsd ki a JátékosLét - ELTE - Gamestar közös kérdőívét.

Facebook MySpace Twitter

VR Day 2014 - Ahogy a JátékosLét látta
hétfő 25 augusztus 2014 - 19:12:46 | Posztolta: Banyai Fanni


2014. augusztus 24-én, vasárnap, egész napos program várta a virtuális valóság iránt érdeklődőket a Dürer Rendezvényházban. A konferencia és kiállítás a The VR csapatának szervezésével jöhetett létre, ahol számos cég, kutatócsoport tartott előadásokat és lehetőség volt kipróbálni a legújabb virtuális valóság eszközöket. Köztük az Oculus Riftet is. A JátékosLét Kutatóközpont részéről Fromann Richárd, Bányai Fanni, Damsa Andrei és Damsa Dan is részt vettek az eseményen.

Facebook MySpace Twitter

"Híd a generációk közt" Program előzetes kutatásához segítség kérése
hétfő 25 augusztus 2014 - 12:09:38 | Posztolta: Ricardos


Egy generációs kutatásban történő részvétellel kerestek meg minket, hogy segítséget kérjenek egy rövid, online kérdőív kitöltéséhez. A részleteket megtalálhatod az alábbi kísérő szövegben.

Facebook MySpace Twitter

Virtuális hangolódás az első hazai VR Day-re
csütörtök 21 augusztus 2014 - 11:31:16 | Posztolta: Banyai Fanni

Vasárnap megrendezésre kerül az első hazai virtuális valóság konferencia és kiállítás - a VR Day - ahol szakmabeliek osztják majd meg velünk virtuális világgal kapcsolatos tapasztalataikat és gondolataikat. Az esemény alatt lehetőségünk nyílik arra is, hogy kipróbálhassuk, milyen élményt is nyújt az Oculus Rift.

Facebook MySpace Twitter

Jövőpszichológia 0. rész - Bevezetés a virtuális életünkbe
szerda 06 augusztus 2014 - 09:45:51 | Posztolta: Banyai Fanni



Sokak számára ismerős lehet Jane McGonigal neve. A hölgy számos TED-es előadáson mesélt utópisztikus világképéről, mely szerint az online játékok és ezen belül mi, játékosok hogyan tudjuk megváltoztatni a világot. Pontosabban: jobbá tenni. És ezzel a realitás hőseivé válni.
Ebben a cikkben szeretném a figyelmet felhívni üzenetének jelentőségére, továbbá párhuzamba állítani a JátékosLét Kutatóközpont zászlajára kitűzött célokkal.

Facebook MySpace Twitter

A legtöbb játék elbukna a Bechdel-teszten?
csütörtök 17 július 2014 - 08:58:47 | Posztolta: Banyai Fanni



Manapság egyre nagyobb az igény arra, hogy a filmnézésre vagy játszásra fordított idő tartalmasan teljen, és valami új, inspiráló vagy elgondolkodtató élményt adjon. Szükségünk van olyan szuperhősökre, akik bőrébe bújva átéljük az univerzum megmentésével, több ezer rabszolga felszabadításával vagy egy diktátor zsarnokságának véget vetésével járó katartikus élményt.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Kutatóközpont a Parlamentben!
péntek 04 július 2014 - 16:33:10 | Posztolta: Ricardos

“Képzeljünk el egy olyan világot, ahol a munkavállaló pozitív érzelmekkel megy be dolgozni és élvezi a munkáját; ahol a diák nem lóg el az iskolából és szeret tanulni, ahol az egészséges életmód napjaink szerves része; ahol a környezet- és energiatudatos gondolkodás alapvető és élvezetes tevékenység; és ahol a digitális eszközök és az IKT használata egyszerű és természetes.” Ezzel a gondolatmenettel kezdte bemutatkozó előadását az Országház felsőházában Damsa Andrei, a JátékosLét Kutatóközpont vezető kutatója.

Facebook MySpace Twitter

Szeptembertől játék a tanulás!
szerda 11 június 2014 - 20:29:43 | Posztolta: Ricardos

Az elmúlt időszakban számos olyan példa tárult elénk, amely az oktatásban történő játékosítást, avagy a tanterembe bevitt játékos megközelítést írja le (például a Classcraft módszertana). Részben úgy érezhettük, hogy az ilyen jellegű, nyugatról jövő példák a Magyarországi szemléletbe nehezen illeszthetőek be, viszont ez a gondolatmenet megdőlni látszik. A JátékosLét Kutatóközpont az első gamifikációs fejlesztésével erre tesz kísérletet.

Oldal:  1 2 3 [4] 5 6 7
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.