Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 2
Tagok: 320, legújabb: kriszhacker

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2289
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

Megvan a 4. JátékosLét Kérdőív Nyertese!
szerda 24 december 2014 - 01:51:34 | Posztolta: Ricardos

A JátékosLét Kutatóközpont december 22-én lezárta - a GameStar magazinnal közösen futtatott - 2014. évi. JátékosLét Kérdőívet, és egyúttal kisorsolta a 100 ezres nyeremény győztesét!

Facebook MySpace Twitter

Boldog Karácsonyt és Új Évet Kíván a JátékosLét Kutatóközpont!
kedd 23 december 2014 - 19:23:46 | Posztolta: Anhre

Facebook MySpace Twitter

2014. évi JátékosLét Kérdőív (közel 8.000 játékos részvételével) - LEZÁRVA!
kedd 23 december 2014 - 00:53:00 | Posztolta: Ricardos

Kedves Játékosok!

Ezúton tájékoztatunk, hogy a 2014. évi (4.) JátékosLét Kérdőív december 22-én lezárult. A 100.000 forint értékű vásárlási utalvány sorsolásának eredményével kapcsolatban hamarosan jelentkezünk!

A 2014. november 1 és december 22. között futó kérdőív iránt óriási volt az érdeklődés, és az előző évek eredményeit többszörösen meghaladva, ebben a bő másfél hónapban közel 8.000 játékos kapcsolódott be az idei, összességében már a 4. JátékosLét Kutatásba!


Facebook MySpace Twitter

2014. évi Real Gamers - Next Level rendezvény - nyereményekkel!
kedd 11 november 2014 - 16:01:52 | Posztolta: Ricardos

Az idén is megrendezendő kecskeméti Real Gamers - Next Level szervezői örömmel jelentik, hogy az alábbi termékekkel bővült a kecskeméti Real Gamers - Next Level nyereménylistája.

Facebook MySpace Twitter

Végre itt a 2014. évi JátékosLét Kérdőív, amelynek kitöltésért 100.000 Ft,-ot nyerhetsz!
szombat 01 november 2014 - 02:10:04 | Posztolta: Ricardos


Kedves Játékosok!

A JátékosLét Kutatóközpont - a GameStar magazinnal közösen: A nagy gamer kutatás 2. rész - már 100 ezres a nyeremény! - november 1-én elindította a 2014. évi. országos online játékos felmérését (4. JátékosLét Kutatást). A kérdőívet kitöltők között 100.000 forint értékű VÁSÁRLÁSI utalványt sorsolunk ki, amelyet a szerencsés nyertes az 576 Kbyte boltokban vásárolhat le.

Facebook MySpace Twitter

Érdekel a SZEREPJÁTÉK? Jelentkezz a LUMINA LEGEND HEARTHSTONE KUPÁ-ra!
csütörtök 30 október 2014 - 13:47:17 | Posztolta: Ricardos
Az alábbiakban a Lumina Cornu Klub felhívását tesszük közzé.

"A Lumina Cornu Klub 10 éve foglalkozik szerepjátékokkal, de alapvetően asztali,- és élőszerepjátékokat játszunk és szervezünk, de nem áll távol tőlünk a kártya sem. Munchkin térnyerése után, nagy öröm volt idén megismerkedni a Hearthstone világával és hangulatával. Nagyon megtetszett a csapatunknak a játék és ma is örömmel nyomjuk. Közben pedig felmerült, hogy ha már szinte minden területen rendeztünk országos (100-120 fős) verseket, akkor miért ne tennénk egy próbát itt is. Nyeremény felajánlásunk van, támogatónk vannak, szervezők akadnak, már csak játékosok kellenek, aki nem restek ringbe szállni a több mint 35 000 Ft összdíjazásért."


Facebook MySpace Twitter

“F-modell” alapjai - új játékos-tipológia a JátékosLét kutatás eredményei alapján
kedd 21 október 2014 - 09:26:23 | Posztolta: Ricardos

Érezted már azt, mikor valaki túlságosan be akart “szorítani” egy kategóriába? Fel tudod idézni, milyen érzés ez? Nos, ezt az online játékosok szinte nap mint nap átélhetik. A “játékosok agresszívak”, “a játékosok függőek”, “a játékosok antiszociálisak”. Valószínűleg már Te is találkoztál ilyen kemény kijelentésekkel. Persze - ritkább esetekben - előfordulhat olyan is, amikor éppen az ún. “játékosokat” pozitív színben tüntetik fel, mely szerint a “játékosok probléma-megoldók”, a “játékosok reflexei nagyon jók”. Bár ez utóbbi verzió igen ritka, de akárhogy is nézzük, ezek mind általánosítások - elsősorban a médiában terjengő hamis sztereotípiák miatt. A nagy kérdés, hogy létezik-e egyáltalán olyan kategória, hogy a “JÁTÉKOSOK”? Lehet-e egy szó alá sorolni mindenkit, aki játszik valamivel - legyen az“online” vagy “offline” játék?

Facebook MySpace Twitter

Jövőpszichológia 1. rész - Virtuális Én
kedd 02 szeptember 2014 - 17:40:46 | Posztolta: Banyai Fanni

Vajon tényleg másképpen viselkedünk a valóságban és egy virtuális közegben? Miért történhet meg, hogy máshogy érezzük magunkat és máshogy viselkedünk? Ezekre a kérdésekre keresi a választ jövőpszichológiával és virtuális valósággal foglalkozó cikksorozatunk következő része.

Facebook MySpace Twitter

A Nagy Játékkutatás 2014 - 1. rész
szombat 30 augusztus 2014 - 19:37:26 | Posztolta: Banyai Fanni

Ha le akarsz számolni a játékosokkal szembeni negatív sztereotípiákkal, minél többet megtudni magadról és szeretnél részt venni a nyereményjátékban is, töltsd ki a JátékosLét - ELTE - Gamestar közös kérdőívét.

Facebook MySpace Twitter

VR Day 2014 - Ahogy a JátékosLét látta
hétfő 25 augusztus 2014 - 19:12:46 | Posztolta: Banyai Fanni


2014. augusztus 24-én, vasárnap, egész napos program várta a virtuális valóság iránt érdeklődőket a Dürer Rendezvényházban. A konferencia és kiállítás a The VR csapatának szervezésével jöhetett létre, ahol számos cég, kutatócsoport tartott előadásokat és lehetőség volt kipróbálni a legújabb virtuális valóság eszközöket. Köztük az Oculus Riftet is. A JátékosLét Kutatóközpont részéről Fromann Richárd, Bányai Fanni, Damsa Andrei és Damsa Dan is részt vettek az eseményen.

Oldal:  1 2 [3] 4 5 6
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.