Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 1
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 336, legújabb: 蒋雨婕fo0d4

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 2419
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

JátékosLét Könyvbemutató és Gamifikációs Workshop - 2017.06.01.
szerda 10 május 2017 - 16:46:16 | Posztolta: Ricardos


2017. június 1. (csütörtök) 18.00-20.00 között megrendezésre kerül Dr. Fromann Richárd "JátékosLét - a gamifikáció világa" c. könyvének bemutatója és az ezzel egybekötött JátékosLét Gamifikációs Workshop, amelyen a témakör legismertebb és legsikeresebb hazai cégek képviselői mutatják be, hogyan alkalmazzák sikeresen a játékosítást a gyakorlatban.



Facebook MySpace Twitter

MEGJELENT az első magyar, GAMIFIKÁCIÓRÓL szóló könyv!!! Fromann Richárd: "Játékoslét - A gamifikáció világa"
péntek 21 április 2017 - 21:37:20 | Posztolta: Ricardos

A Typotex Kiadó gondozásában végre megjelent az első olyan magyar, JÁTÉKOSÍTÁSRÓL (gamifikáció, gamification világáról) és a JÁTÉKOS VILÁGSZEMLÉLETRŐL szóló könyv, amely tudományosan, történeti, szociológiai és pszichológiai kontextusban elemzi a videojátékok megjelenését és felhasználási lehetőségeit a mai, modern világban. A szerző Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont alapító vezetője, aki közel 10 éves kutatása nyomán írja le tapasztalatait és összegző gondolatait a játékok világáról és jelentőségéről.

Facebook MySpace Twitter

Megvan a 6. JátékosLét Kérdőív Nyertese!
szerda 01 február 2017 - 12:51:22 | Posztolta: Ricardos


A JátékosLét Kutatóközpont 2017. január 31-én lezárta - a GameStar magazinnal közösen futtatott - 2016. évi. JátékosLét Kérdőívet, és egyúttal kisorsolta a 100 ezres nyeremény nyertesét!

Facebook MySpace Twitter

2016. évi JátékosLét Kérdőív (Több mint 15.000 játékos részvételével!) - LEZÁRVA!
szerda 01 február 2017 - 00:50:23 | Posztolta: Ricardos


Kedves Játékosok!

Ezúton tájékoztatunk Titeket, hogy a 2016. december 18. és 2017. február 1. között futó kérdőív iránt óriási volt az érdeklődés, és minden eddigi magyarországi rekord megdőlt! Ebben a másfél hónapban 15.362 játékos kapcsolódott be a 6. JátékosLét Kutatásba, így a 6 év alatt megközelítettük immár az 50.000-es számot is! A 100.000 forint értékű vásárlási utalvány sorsolását még ma megtartjuk, melynek nyertesét mailben értesítjük, illetve a sorsolás eredményével kapcsolatban hamarosan jelentkezünk!

Facebook MySpace Twitter

Végre itt a 2016. évi JátékosLét Kérdőív, amelynek kitöltésért 100.000 Ft,-ot nyerhetsz!
kedd 20 december 2016 - 09:53:28 | Posztolta: Ricardos

Kedves Játékosok!

A JátékosLét Kutatóközpont - a GameStar magazinnal közösen: "Segíts a JátékosLét éves kutatásában, ezzel is nyerhetsz!" - december 18-án elindította a 2016. évi. országos online játékos felmérését (6. JátékosLét Kutatást). A kérdőívet kitöltők között 100.000 Forint értékű VÁSÁRLÁSI utalványt sorsolunk ki, amelyet a szerencsés nyertes az 576 Kbyte boltokban vásárolhat le.

A tavalyi, 2015. évi felmérés nyerteséről itt olvashatsz.

Ha az idei, 2016. évi kérdőív kitöltésében (is) részt kívánsz venni, kattints az alábbi linkre.

2016. évi JátékosLét Kérdőív

Facebook MySpace Twitter

A mobil momentumok bevonása a tanulási folyamatba
kedd 17 május 2016 - 20:37:30 | Posztolta: Ricardos

Ezúttal Kenéz András vendégszerzőnk írt egy blogpost a játékosítás egy kérdéséről, a felsőoktatási tapasztalatai alapján, melynek címe: "A mobil momentumok bevonása a tanulási folyamatba".

Facebook MySpace Twitter

Öt év után befejeződött az “F-modell” validálása - élesben használható az “Önértékelő Játék-Motivációs Teszt”
hétfő 09 május 2016 - 00:35:28 | Posztolta: Ricardos


A 2010 óta tartó “JátékosLét” elnevezésű kutatás egyik legfontosabb célja és szakmai eredménye annak az újszerű játékos-tipológiának a megalkotása, amely alapján motivációs szempontból sorolhatjuk be különböző kategóriákba a játékosokat. A 2011 és 2015 között zajló JátékosLét felmérésbe több mint 30.000 magyarországi játékos került bevonásra, és a több tízezernyi adataiból markánsan rajzolódott ki egy 7 kategóriából álló játék-motivációs énkép tipológia.

Facebook MySpace Twitter

A JátékosLét Kutatóközpont gyakornoki programot hirdet
kedd 03 május 2016 - 15:14:07 | Posztolta: Ricardos


Keressük azokat a főiskolás/egyetemi tanulmányokat folytató (vagy már végzett, de sok szabadidővel rendelkező), kreatív, jó problémamegoldó és játékszerető érdeklődőket, akik szeretnének komolyabban megismerkedni a játékosítás területével és részt venni izgalmas gamifikációs projektekben.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét a "Szertár" c. műsorban - "Gémerkedj okosan, avagy a játékosítás rejtelmei"
péntek 26 február 2016 - 15:21:54 | Posztolta: Ricardos


A JátékosLét Kutatóközpont szakmai vezetője, Damsa Andrei volt a vendége a "Szertár" című műsorban. Játékosításról beszélgettünk az oktatásban, a munkahelyen és egyéb környezetekben. Beszéltünk az előnyökről és arról is, hogy hogy lehet elkerülni a buktatókat.

A beszélgetést itt hallgathatjátok meg.

Facebook MySpace Twitter

Hogyan tegyük szórakoztatóvá gamifikációval a vállalati eLearninget?
hétfő 22 február 2016 - 23:10:41 | Posztolta: Ricardos

2013-ban Gartner azt jósolta, hogy 2015-re a vállalati folyamatok több mint 50%-a lesz játékosított, és a világ 1000 legnagyobb vállalatának 40%-a figyelembe veszi a gamifikációt az üzleti előnyök érdekében. Bár a számok azt sugallják, hogy a játékosítás ennyire nem terjedt el, de az tagadhatatlan, hogy az eLearning területén sokkal nagyobb az érdeklődés a játékosítás iránt, mint valaha. Ez a cikk 3 példán keresztül vizsgálja, mit jelent a gamification a vállalati eLearning területén.

Oldal:  [1] 2 3 4 5 6 7
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.